جمله های توپ
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 128744
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
5 آذر 1389برچسب:, :: 1:17 :: نويسنده : ماهک

 

گاه که غرور کسی را له می کنی،

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی،

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری

  آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی

آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری

 می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی

خودت دعا کنی؟  بسوی کدام قبله نماز می گزاری که دیگران نگزارده اند

باران باش
كه در باريدنش علف هرز و گل سرخ از برايش يك معناست

 

 

تا تو رفتي همه گفتند   

از دل برود هر آنکه از ديده برفت
 
وبه ناباوري و غصه من خنديدن
 
آه اي رفته سفرکه دگر باز نخواهي
 
برگشت

کاش مي آمدي و مي ديدي

که در اين عرصه دنياي بزرگ

چه غم آلوده جدايي هايي ست

و بداني که....

از دل نرود هر انکه از ديده برفت

  

 

درد من تنهایی نیست

بلکه مرگ ملتی است،

که گدایی را قناعت،

بی عرضگی را صبر

و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامد

گاندی

 

ماهک 


نظرات شما عزیزان:

عرفانه
ساعت19:56---18 خرداد 1390
سلام وب واقعا" زیبایی دارین... قطعا" دختر خیلی خیلی با سلیقه ای هستین...
فقط یه چیزی...
فک کنم اسم اون دختر دزیره بود نه دریزه...
همین ....
موفق باشی...


اران
ساعت16:37---22 آذر 1389
اينم تقديم به ماهك عزيزم با اين وبلاگ خوبش
خداحافظ! خداحافظ! سلام خوب ديروزم
بدون،من تا ته دنيا به آتيش تو مي سوزم
خداحافظ!خداحافظ! هميشه همدم و همراه
دليل بغض بي وقفه ،دليل هق هق گهگاه
خداحافظ!خداحافظ!عزيز خسته از تكرار
مگو تقدير ما اين بود،محاله بعد از اين ديدار
خداحافظ!خداحافظ!سيه پوش سرا پا نور
شروع ناب هر شعري،تو اي نزديك دورادور
خداحافظ غزل ساز طناب و شاخه و رويا
صداي ناب روئيدن، غريق عاشق دريا
خداحافظ!خداحافظ! گل ارديبهشت من
پر از نام زلال توست ، كتاب سرنوشت من
خداحافظ!خداحافظ!دليل تازه بودنها
خداحافظ!خداحافظ!تمناي سرودنها
خداحافظ!خداحافظ! سفر خوش ،راه رويا باز
پس از تو قحطي لبخند ، پس از تو حسرت پرواز......


cristiano Ronaldo
ساعت8:53---20 آذر 1389
خیلی قشنگ بود آبجی آفرین به این جملات قشنگی در مورد چت گفتی خیلی باحال بودن امیدوارم همیشه موفق باشی

ZORRO
ساعت9:21---8 آذر 1389
دکتر شریعتی میگه: من ادعا نمیکنم که همیشه به یاد آنهایی که دوستشان دارم ، هستم. اما ادعا میکنم حتی در لحظاتی که به یادشان نیستم ، دوستشان دارم.

مسی
ساعت14:17---7 آذر 1389
درود ماهک!
اینم چند جمله زیبا هدیه به همه دوستان خصوصا شما دوست محترم ماهک عزیز:

تا چیزی از دست ندهی چیز دیگری بدست نخواهی آورد این یک هنجارهمیشگی است..
........................................................ ....................
انیشتین: اگر انسان ها در طول عمر خویش میزان کارکرد مغزشان یک میلیونیوم معده شان بود اکنون کره زمین تعریف دیگری داشت.
........................................................ ....................
روزی روزگاری اهالی یه دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند, در روز موعود همه مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند و تنها یک پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان.
........................................................ ....................
شریف ترین دلها دلی است که اندیشه ی آزار کسان درآن نباشد. زرتشت
........................................................ ....................
زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه ..واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ….آلبرت انیشتین
........................................................ ....................
میان انسان و شرافت رشته باریکی وجود دارد و اسم آن قول است . توماس براس
........................................................ .....................
چهار چیز است که قابل بازیابی نیست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس
از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپری شدن.
........................................................ ......................
طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛ بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه...
........................................................ ......................
چارلی چاپلین: وقتی زندگی ۱۰۰ دلیل برای گریه کردن به تو نشان میده تو ۱۰۰۰ دلیل برای خندیدن به اون نشون بده
........................................................ .....................
از مخالفان نهراسید، زیرا بادبادك با باد مخالف بالا می رود...
........................................................ .....................
امیدوارم به درد بخوره...شاد باشی...بدررووووووود[گل][گل]


مسی
ساعت0:56---7 آذر 1389
روزی تمام احساسات آدمی گرد هم جمع می شن و غایم موشک بازی میکنن دیوانگی چشممیذاره همه می رن غایم میشن تنبلی اون نزدیکا غایم میشه حسادت میره اون ور غایم میشه عشق می ره پشت یه گل رز دیوانگی همه رو پیدا می کنه به جز عشق حسادت عشق رو لو میده و به دیوانگی میگه که رفت پشت گل رز عشق نمیاد بیرون دیوانگی هرچی صدا می زنه عشق بیا بیرون دیوانگی هم یه خنجر ور میداره همینطور رز رو با خنجرش می زنه تا عشق پیدا بشه یک دفعه عشق میگه آخ چشمو کور کردی دیوانگی اشک می ریزه به دست و پای عشق بهش می گه من چشم تو رو کور کردم تو هر کاری بگی من انجام میدم عشق فقط یک چیز از اون می خواد بهش می گه با من هم درد شو از اون وقت به بعد دیوانگی هم درد عشق کور شد و بس

آيدا(سپيده)
ساعت7:45---6 آذر 1389
سلام عسيس دلم خوفي؟ جملاتت عالي بودن از عالي هم اونور تر!مثل خودت كه عالي هستي ماهك جونم دوستت دارم قربونت بشم من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: